Kontakt os

Ofte stillede spørgsmål

Hvornår vil jeg modtage min ordre?

Lagervarer bestilt inden kl. 22.00 på hverdage, sendes den efterfølgende dag. Dog kan der være forlænget leveringstid i forbindelse med ferie og helligdage.

Vi forsøger at sende alle ordrer, så hurtigt som muligt.

Har du valgt afhentning af dine ordre på vores adresse, så er det muligt. Husk at lave en forudgående aftale om afhentning.

Hvor kan jeg se min bestilling?

Du kan se din bestilling ved at logge ind på din konto. Du skal vælge at oprettte den eller vil du ikke have de muligheder, som en konto tilbyder, såsom at kunne se Track & Trace, samt yderligere relevante oplysninger om din ordre.

Du kan logge ind på din konto via dette Log Ind

Hvordan returnerer jeg en vare?

Har du fortrudt dit køb, skal varen returneres til Luxuspets.dk i original og ubrugt stand.

Se venligst vores afsnit returnering / fortrydelsesret

Hvornår kommer en vare på lager igen?

Vi har desværre ikke alle varer på lager, men vi udvider hele tiden vores lager. Er varen ikke på lager må der forventes en leveringstid på 5-7 dage.

På akvarier og baggrunde kan der være længere leveringstid, hvis baggrunden f.eks. først skal fremstilles, hvilket vil give en forlænget leveringstid.

Leveringstiden kan oplyses efter ordren er afgivet og du vil få besked herom

Hvornår hæves pengene for ordren?

Pengene for en ordre bliver hævet, når ordren er pakket og klar til afsendelse.

Vær opmærksom på, at ved bestilling med debit kort, herunder MasterCard og Visa Debit vil pengene blive reserveret på din konto af banken, som sikkerhed for det bestilte.

Det er kun egen bank, der kan ophæve en reservation på et debit kort.

Du kan kontakte os på tlf.: +45 21374272 eller på mail, som vi besvarer inden for 24 timer i hverdagen. Grundet fuldtidsarbejde er telefonisk kontakt ikke muligt i tidsrummet 07.00 - 17.00. Send venligst en SMS eller mail i dette tidsrum.

Kontakt os